„Individuální přístup k zákazníkům se odráží v růstu zájmu o naše služby“

Krásné věci a kultivované okolní prostředí v nás vždy vyvolává ty nejlepší pocity a činí nás lepšími. Dvojnásob to platí o našich domovech a příbytcích. Zde trávíme nejvíce času a mít to doma takříkajíc „hezké“ je něčím, co by v našich myslích mělo být vždy na prvním místě.

Místností, kterou navštívíme i několikrát za den je koupelna. Jistě mi dáte za pravdu, že pokud máte doma nově rekonstruovanou koupelnu, Váš dojem z úrovně bydlení se okamžitě zvedl o 100%. A bylo to právě období pandemie, kdy si lidé trávící doma hodně času začali naplno uvědomovat, že by se doma mohli cítit lépe, kdyby jejich koupelna byla v pořádku a vypadala jinak. Inspiraci a nepřeberné množství koupelnového vybavení nejvyšší kvality nabízí koupelnová studia Elements v řadě měst ČR. My jsme se na to, zda-li se koupelnovým studiím Elements dařilo obsluhovat zákazníky i v době pandemie koronaviru byli zeptat vedoucí koupelnového studia Elements ve Zlíně, paní Radmily Gregorové. Ta v úvodu našeho setkání říká:

„Ani v období pandemie se u nás pracovní život nezastavil. Zájemce o novou koupelnu či koupelnové vybavení jsme se snažili obsloužit prostřednictvím telefonické a mailové komunikace. Nově jsme jim nabízeli také konzultace a odborné poradenství po Skypu nebo jsme dodávky řešili ve spolupráci s našimi partnery z řad montážních firem z důvodu, že velkoobchodní prodej mohl za zpřísněných hygienických opatření probíhat i nadále. Bylo to období, které kladlo vysoké nároky na nejrůznější typy vzdálené komunikace. Ukázalo se však, že osobní kontakt se zákazníkem je nenahraditelný. Řešení jedné zakázky nám totiž zabralo mnohem více času, než je tomu v běžném provozu obvyklé.

Co bylo požadováno zákazníky dříve a jaké nároky mají na koupelnu dnes?
Dříve měli lidé zájem zejména o barevné řešení koupelen. Obklady se vyráběly v menších formátech a nejrůznějších barvách, které se pak v koupelně při montáži kombinovaly. V současné době je největším trendem v oblasti koupelen požadavek na jejich nadčasovost a jednoduchost. Převládají klasické barvy šedá, béžová a bílá. V kurzu jsou také keramické obklady v dezénech přírodních materiálů, jakými jsou kupříkladu dřevo, písek či pohledový beton. Co se týče koupelnového vybavení, zaznamenáváme zvýšený zájem o černé baterie, žebříky, sprchy či jiné koupelnové doplňky, které tvoří výrazný a velmi zajímavý kontrast s bílými prvky sanitární keramiky a koupelnovými obklady světlých odstínů. Registrujeme také velký zájem o velkoformátové obklady v designu mramoru či kamene a zvyšuje se i poptávka po retro stylu.

V oboru koupelen a koupelnového vybavení máte mnohaleté zkušenosti. Poradíte nám, jak by měli postupovat případní zájemci o novou koupelnu, aby dosáhli co nejlepšího výsledku?
Určitě bych jim doporučila, aby se před samotnou realizací poradili s kvalifikovaným odborníkem. Koupelnové vybavení totiž nabízí nepřeberné množství variant a každý prostor vyžaduje jiné řešení. U nás to funguje tak, že se zákazník spojí s konkrétním pracovníkem našeho studia a dohodnete si s ním pevný termín schůzky, abychom se mu mohli plně věnovat. Nejlépe je sebou vzít půdorys a rozměry koupelny. Z vlastní zkušenosti vím, že než se člověk dostane do stádia konečného výsledku k jeho spokojenosti, může diskuze nad různými návrhy koupelny trvat i měsíc. A je zde dnes ještě jedna velmi důležitá podmínka úspěšné realizace. Je jí to, aby zájemci o novou koupelnu měli v dostatečném předstihu dohodnut termín realizace s montážními firmami, které se budou na výstavbě koupelny podílet. My sice dokážeme předat našim zákazníkům kontakt na námi prověřené a proškolené realizační firmy, nevidíme však již do jejich časového harmonogramu. Při současné vytíženosti řemeslníků se tak zájemci o novou koupelnu může lehce stát, že trvá i měsíce, než jej prováděcí firmy zařadí do svého plánu akcí. V úvahu je nyní nutno brát i zvýšenou poptávku po všech stavebních materiálech, kdy se prodlužují termíny dodání a tím i termíny zahájení a dokončení realizace koupelny. O to více je proto nutné vše dobře a s dostatečným předstihem naplánovat.

Nabídka Vašeho koupelnového studia je velmi široká. Co všechno si zde případní zájemci o novou koupelnu mohou prohlédnout a pořídit?
Naše studio Elements nabízí svým zákazníkům ucelený sortiment koupelnového vybavení nové generace. Naleznou zde široký sortiment vodovodních armatur, umyvadel, toalet, sprchových koutů a van nejrůznějších tvarů či materiálového provedení.  Pořídit si zde mohou také kvalitní podlahové krytiny a ve spolupráci s naším partnerem HANÁK NÁBYTEK také moderní kuchyni či interiérové dveře. Osobně jsem ale přesvědčena o tom, že v případě našeho studia dvojnásob platí ono okřídlené: „Raději jednou vidět než dvakrát slyšet“. Rozhodnou-li se proto případní zájemci o novou koupelnu k návštěvě našeho studia, budou se moci na vlastní oči přesvědčit, že veškeré námi nabízené vybavení koupelen a interiérů je v souladu s nejnovějšími trendy soudobé moderní architektury.

O jaký typ koupelnového vybavení a obkladů a dlažeb je v současné době největší zájem?
Na úvod bych ráda zmínila, že v našem studiu dokážeme uspokojit požadavky každého zákazníka, ať již se jedná o zájemce rekonstruujícího koupelnu v paneláku nebo stavitele koupelny v luxusním rodinném domě. Ani zdaleka to však neznamená, že lidé bydlící v panelových domech mají na koupelny menší nároky, než obyvatelé rodinných domů. Je proto nutné vždy požadavky na vybavení koupelny řešit individuálně. Sortiment je široký a určitě se u nás dá vybrat krásné koupelnové vybavení za velmi přijatelnou cenu. Docílit lze pak výsledku, který vás po všech stránkách mile překvapí. Samozřejmě koupelny v rodinných domech nabízí více možností řešení a realizaci mnohem komplexnějšího vybavení. Díky většímu prostoru zde mohou být v jedné místnosti instalovány například volně stojící vana i sprchových kout, toaleta, bidet, dvě umyvadla apod.

Nabízí Vaše studio i originální značkové produkty, které případní zájemci najdou jen u Vás?
Ano. Jsou to výrobky renomovaných výrobců. Za všechny mohu jmenovat kupříkladu značky Catalano, Laufen či Geberit v oblasti sanitární keramiky, Gessi, Zucchetti, Hans Grohe a Hansa v segmentu vodovodních armatur nebo Dřevojas na poli koupelnového nábytku.

Na které novinky z Vašeho sortimentu byste ráda upozornila zájemce o novou koupelnu?
V uplynulém období jsme zařadili do našeho obchodního sortimentu velmi zajímavou sanitární keramiku značky RAK Ceramics. Její sortiment tvoří umyvadla, toalety, zrcadla, sprchové vaničky v několika barevných odstínech, nábytek a v neposlední řadě také obklady a dlažby. Tyto výrobky Vás překvapí luxusním designem, vysokou kvalitou a přitom velmi příznivou cenou. Dále je to pak již mnou výše zmíněný koupelnový nábytek firmy Dřevojas, který vyniká dokonalým zpracováním, praktičností a přírodním vzhledem.

V čem vidíte silné stránky koupelnových studií Elements?
Naší snahou je vytvořit zákazníkovi koupelnu vždy přesně na míru v duchu jeho požadavků. Silné stránky naší práce proto vidím především v individuálním přístupu k zákazníkovi, v úzké komunikaci s ním a dotažení veškerých detailů při realizaci koupelny až do finální fáze. Věnujeme mu veškerý potřebný čas, diskutujeme s ním nad půdorysem o uspořádání koupelny, rozmístění jednotlivých předmětů sanitární techniky, typech obkladů, apod. V návrzích pro něj vytvoříme několik variant možných řešení a zákazník pak sám v rodinném kruhu přemýšlí, která z nich pro něj představuje optimální řešení. Teprve potom přikračujeme k výběru koupelnového vybavení. Musím říci, že tato naše sázka na odbornost, vstřícnost, lidský přístup a pochopení individuálních potřeb zákazníka se dlouhodobě pozitivně odráží v růstu zájmu o naše služby.

Děkujeme za rozhovor a srdečné přijetí

Ivo Románek

GALERIE OBRÁZKŮ